Skärp er nu!

Okej jag kanske inte e jätterolig på min blogg, men ni e ju några som läser i alla fall... kan ni inte bara kommentera lite;) kom igen! Annars e de inget roligt att skriva!

Idag e jag på skithumör! Har mensvärk, ont i nacken, ryggen å armen, ja fy fan va de e synd om mig eller hur? Men jag hatar de, ush, de e så orättvist! Å T, jag ska aldrig mer sova med dig din himla "väckamittinattnavingenanledning" människa! E så irriterad idag, märks de eller?

Å såklart träffade jag precis mitt ex, mitt dumma jävla ex, som jag verkligen inte ville träffa idag av alla dagar! Jag hatar världen idag! Gör mig glad någon!


Kommentarer
Postat av: bettan

ja e alltid trogen läsare, ska bättra mig på kommentarerna. :) låter inte alls som någon rolig dag tycker ja. ringer dig imorgon. pussar

2009-10-30 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0