Gokväll

Nu ligger jag i soffan å kollar på Tobbe när han spelar tv-spel, sjukt tråkigt men jag orkar verkligen inte flytta på mig. Jag e galet trött, sov knappt något inatt å så har jag jobbat å tränat med mina favoritpojkar. Dom e bra på å pusha på mig så jag e helt slut när jag kommer hem. Men man känner ju i alla fall att man verkligen har gjort något.

Som ni märker har jag en liten ny design, den e bara tillfällig, blogg.se ville inte göra som jag ville så jag blev arg å gav upp for now, man kanske inte ska hålla på å göra om designen på bloggen när man e skittrött å tjurig för då är det ju klart att ingenting går som man vill att det ska. Men den e i alla fall liiiite vårfin:) eller vad säger ni?

Nej, nu ska jag fan ta å lägga mig i sängen å kolla på LOST, jäääklar vad jag har väntat å nu e den äntligen här, sista säsongen! Undrar hur dom ska klara av att reda ut alla frågetecken... spännande!!

God natt å sov så gott alla sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0