Är det dags att bli vuxen nu?

Ja hörni, är det så att det är dags för mig att bli vuxen nu? Är det så att jag Smirre, den eviga singeln. hon som trodde att hon skulle leva som en nunna resten av sitt liv har fallit pladask för någon? Fallit så hårt att hela livet vändes upp och ner? Är det så att jag ska gå å bli sambo? My god, det känns läskigt att uttala det, läskigt men ändå underbart... bra läskigt om ni förstår vad jag menar?
Galet hur livet kan förändras på bara några månader, jag hänger inte riktigt med. Men ändå så känns det som jag känt honom hela mitt liv... han förstår mig, jag kan berätta vad som helst för honom. Han e min bästa kompis helt enkelt... nej gud nu måste jag sluta vara så "cheezy" som Frida å jag brukar säga!
Tillbaka till jobbet kanske...blogga på jobbet kanske inte e någon höjdare ändå!

Puss på er



Kommentarer
Postat av: carroliten

ja,de känns JÄTTE konstigt att du inte är hos oss!!!, kom tillbaka!!!:)

Har du flyttat ihopa nu? hur känns de??



Pussssssss

2010-01-26 @ 18:20:34
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0