Gott nytt

Gott nytt år allihopa! Hoppas att ni hade en riktigt fin nyårsafton! Det hade i varje fall jag, middag med mina finaste. Trerätters och en massa alkohol, bland annat Christians hemmagjorda hallonmumrikshots som var riktigt farliga:)
Efter middagen blev det Buzz och Singstar, mohahaha, jag å anders rockade!
Tolvslaget firades med skumpa och puss av älskling. Sen somnade han... haha himla amatör, somna på sin egen fest! Hehe, gullis!

Okej, så till nyårslöftet då. Jag har tydligen i ett svagt, MYCKET svagt ögonblick lovar Tobbe att jag ska sluta röka så så får det väl bli antar jag. Har inte rökt sen nyårsnatten i alla fall så det är ju alltid en bra början. Jag tänkte att om jag säger det här så finns det ingen återvändo:)

Nu ska jag på middag till mammsen å pappsen!
Puss å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0